شنبه ۱۳۹۳/۰۷/۰۵

ميزاني، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين:

رونمايي از المان ديوار كتاب و مجسمه‌ي كتابخوان با حضور شهردار قزوين و مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين

مراسم رونمايي از المان ديوار كتاب و مجسمه‌ي كتابخوان در نخستين روز مهرماه برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي، مراسم رونمايي از المان ديوار كتاب و مجسمه‌ي كتابخوان در نخستين روز مهرماه با حضور مهندس نصرتي شهردار قزوين، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين، حسين صلح‌جو رئيس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين، خانم مهندس نظري‌پور معاون شهرسازي و معماري شهرداري قزوين و جمعي از مديران و كارشناسان شهرداري قزوين برگزار گرديد.

مهندس ميزاني مديرعامل سازمان زيباسازي با اعلام اين خبر افزود طراحي و اجراي اين المان در مجموعه‌ي هنرهاي شهري و در راستاي بدنه‌سازي و ارتقاي كيفي نماهاي شهري و با هدف آشنايي هرچه بيشتر با فرهنگ غني شهر قزوين و اشاعه‌ي فرهنگ كتابخواني و تشويق شهروندان به مطالعه‌ي بيشتر انجام گرفته است.

مهندس ميزاني در خصوص مشخصات اين پروژه افزود، المان ديوار كتاب برمبناي كتب منتخب تاليف شده توسط نويسندگان قزويني و به تفكيك سه دوره‌ي كتب قديمي، مياني و جديد طراحي شده است كه دو المان كتابهاي قديمي و مياني نيز در آينده در ساير مناطق شهري نصب خواهد شد.

وي افزود المان ديوار كتاب و مجسمه‌ي كتابخوان جهت تاكيد بيشتر بر ارزش مطالعه به سفارش سازمان زيباسازي و توسط هنرمند قزويني آقاي محمدعلي جمالي ساخته و نصب شده است. هر دو المان از جنس فايبرگلاس با اسكلت فلزي و پوشش رنگ مقاوم در برابر شرايط محيطي ساخته شده‌اند.

 


 


تصاویر مرتبط