سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد؛

آماده سازی شهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس فضای شهر آماده سازی شد.

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس فضای شهر آماده سازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان عنوان کرد: در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس مجموعه مدیریت شهری در تلاش است تا فضای شهر را با حال و هوای این ایام متناسب سازد و با فضاسازی سطح شهر متناسب با این ایام اقدامات لازم را انجام دهد.

این مسئول تصریح کرد: به همین مناسبت فضای سبزه میدان (پیاده راه فرهنگی) با بازسازی عملیات والفجر10 ، استقرار ادوات نظامی، بازسازی یادمان مشک و یادمان علقمه، ساخت سقاخانه، برپایی چهار غرفه نمایشگاه تجسمی و کتاب دفاع مقدس و ...  با عنوان یادواره موکب شفق آماده سازی شده است.

وی ادامه داد: به مدت هفت روز این نمایشگاه برپا است که در روزهای برپایی آن برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد.

این مدیر شهری بیان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شده رونمایی از دیوارنگاره شهدای شاخص قزوین است که در گلزار شهدا اجرا شده است.

قاسمی افزود: ترمیم و رنگ آمیزی المان هواپیمای شهید بابایی و هواپیمای نصب شده در گلزار شهدا نیز یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته به مناسبت این ایام بوده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: فضاسازی میادین سرداران، نصر و ارتش نیز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شده و محورهای اصلی نادری، میرعماد، بلوار مدرس، و .... با نصب بیش از 500 کتیبه فضاسازی شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: 120  پرچم نیز که متناسب با این ایام طراحی شده است نیز در سطح شهر نصب شده است.

وی اضافه کرد: تبلیغات محیطی و اختصاص بخشی از سازه های تبلیغاتی شهر به گرامیداشت هفته دفاع مقدس از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین است.

تصاویر مرتبط