یکشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۰۸

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد؛

آماده سازی شهر به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد منجی بشریت (عج)

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فضاسازی شهر به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ولیعصر(عج) خبر داد.

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فضاسازی شهر به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ولیعصر(عج) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان بیان کرد: بیش از 500 عدد پرچم با عنوان "اللهم عجل لولیک الفرج" در سطح شهر نصب شده است.

وی افزود: بیش از20 هزار متر ریسه رنگی نیز به مناسبت این ایام در معابر و میادین مختلف سطح شهر نصب شده است که موجب افزایش زیبایی شهر شده است.

این مدیر شهری عنوان کرد: فضاسازی پیاده راه فرهنگی سبزه میدان( نصب طاق نصرت، المان های فلزی القاب امام زمان(عج)، نصب سازه های نوری با عنوان مهدی و بقیه اله و ... ) از دیگر اقدامات مهم سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان است.

قاسمی خاطرنشان کرد: 4 سازه نوری با عنوان مهدی در میادین مختلف سطح شهر، انجام تبلیغات محیطی و طراحی، چاپ و نصب بنر تبریک ایام عید بزرگ نیمه شعبان نیز از دیگر اقدامات مهم مجموعه مدیریت شهری در ماه شعبان است.

این مدیرشهری افزود:  در برخی از معابر اصلی و فرعی سطح شهر نیز به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت باسعادت حضرت ولی عصر(عج) از جمله مسجد مهدیه درخیابان خیام، مسجد ولایت، میدان حافظ مینودر، امامزاده اسماعیل(ع)، محله پونک حوزه بسیج امام رضا(ع)، مسجدجوادالائمه(ع) راه آهن و .... نورافشانی صورت می گیرد.

 

تصاویر مرتبط