چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۷

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبرداد،

قزوین در آستانه بهار و سال نو

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با برنامه ریزی دقیق و با همکاری تمام وقت کارکنان این سازمان شهر را برای نوروز 1400 آماده کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان گفت: یکی از مهم ترین اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نصب 3 هفت سین در سه نقطه شهر از جمله سبزه میدان، میدان مینودر و مقابل عمارت شهرداری بوده است.

وی ادامه داد: امسال هم مانند سال های گذشته هفت سین های زیبای دیواری در محلات مختلف سطح شهر نصب شده است. نصب این هفت سین ها هر سال موجب استقبال ساکنان محلات و جلب رضایت  شهروندان می شود.

این مسئول بیان کرد: در آستانه نوروز 1400 فضاسازی میدان مینودر نیز در دستور کار قرار گرفته است، نورپردازی، نصب المان 1400، نصب هفت سین، نورآرایی و آذین بندی از جمله اقداماتی است که در این میدان انجام شده است.

او تصریح کرد: در سبزه میدان نیز طاق نصرت، المان القاب امام زمان(عج) به مناسبت نیمه شعبان، سازه های نوری شهری، نصب هفت سین و ... نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین افزود: نورآرایی میادین و محورهای سطح شهر، نصب پرچم هایی با متن (اللهم عجل لولیک الفرج) به مناسبت ولادت امام زمان(عج) و طرح و رنگ های بهاری نیز صورت گرفته است.

قاسمی خاطرنشان کرد: نصب بیش از 20 هزار متر ریسه الوان در سطح شهر، فضاسازی نواحی منفصل شهری، طراحی، چاپ و نصب بنر با موضوعات بهار و اختصاص سازه های تبلیغات محیطی به این موضوع، برگزاری جشنواره نقاشی دیواری و ... را می توان از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در آستانه بهار 1400 برشمرد.

این مدیرشهری اضافه کرد: برگزاری نخستین جشنواره نقاشی کودک با عنوان" شهر از نگاه کودک" نیز یکی دیگر از برنامه هایی است که سازمان زیباسازی برای نوروز 1400 تدارک دیده است.

قاسمی گفت: بیش از 60 المان نوروزی در سطح شهر نصب شده ، همچنین 38 تخم مرغ رنگی رنگ آمیزی و در سطح شهر جانمایی شده است، گفتنی است 12 سازه نوری در نقاط مختلف سطح شهر نصب و جانمایی شده است.

وی یادآور شد: المان 1400 که در میدان مینودر نصب خواهد شد به شکل متفاوت با متریال ویژه به ارتفاع 6 متر ساخته شده که جلوه ویژه ای در شب های شهر مینودری شده  و زیبایی میدان مینودر را در بهار 1400 دوچندان کرده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: تن پوش های بهاری درختان میدان ارتش نیز برای بهار امسال نصب شده و المان های مختلف با نماد سال جدید در این میدان جانمایی شده است.

این مدیرشهری افزود: همچنین دیوارهای فضای سبزه میدان با موضوع آثارتاریخی قزوین نقاشی شد. در آستانه نوروز 1400مسجد حضرت علی اکبر(ع) در خیابان سلامگاه نیز نورآرایی شده است.