پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۰۸

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اعلام کرد؛

فضاسازی شهر به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت هفته وحدت و همزمان با سالروز ولادت رسول اکرم(ص) و رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع) فضای شهر آماده سازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان عنوان کرد: همزمان با فرارسیدن هفته وحدت و میلاد باسعادت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) بیش از ۸ هزار متر ریسه رنگی  و  300 پرچم با عنوان گنبد خضرا  در سطح شهر نصب شده است.

وی ادامه داد: همچنین بیش از 20 کتیبه و 4 سازه نوری با عنوان گنبد خضرا در میدان سید حسن نصرالله، سرداران و سبزه میدان  ساخت جانمایی و نصب شده است.

این مسئول با تاکید بر این که این هفته یکی از مهم ترین مناسبت های ملی مذهبی است تصریح کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با هدف فضاسازی هر چه بهتر و تزریق شور و نشاط به فضای شهر نسبت به فضاسازی شهر  اقدام کرده است.

این مدیر شهری به نصب و جانمایی سازه های دایره ای نیز اشاره و خاطر نشان کرد:   علاوه بر ریسه، پرچم، سازه های نوری و .... 20 عدد سازه دایره ای با طرح های مناسب این ایام در میادین و محورهای اصلی شهر نیز نصب شده است.

قاسمی  همچنین از نصب ۶۰ پرچم با طرح ویژه برای این ایام در محور آیت اله طالقانی و آیت اله خامنه ای نیز خبر داد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در تقاطع های غیر همسطح و میادین سطح شهر به مناسبت هفته وحدت نورآرایی انجام شده است.

وی اظهار داشت: بخشی از سازه های تبلیغات محیطی موجود در سطح شهر نیز به گرامیداشت هفته وحدت اختصاص یافته است که بر روی آن ها بنرهایی با موضوع تبریک این ایام  طراحی، چاپ و نصب شده است.

تصاویر مرتبط