شنبه ۱۳۹۹/۰۸/۰۳

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد،

آذین بندی شهر به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت آخرین منجی بشریت امام زمان (عج) شهر فضاسازی و آذین بندی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان عنوان کرد: همزمان با فرارسیدن آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)  فضای شهر آماده سازی شد.

وی ادامه داد: به همین مناسبت در میادین و معابر مختلف شهر ریسه های رنگی، سازه های نوری با عناوین امام زمان(عج) و المان های فلزی نصب شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سازه های گل و مرغ در بلوار سعادت نیز به همین مناسبت آماده سازی شده است. همچنین پرچم های ( اللهم عجل لولیک الفرج)، و سازه هاز نوری مزین به القاب امام زمان (عج) در شهر نصب شده است.

این مدیر شهری به نورآرایی معابر پرتردد شهر نیز اشاره و تصریح کرد:  بخشی از سازه های تبلیغاتی شهر نیز به این موضوع اختصاص داده شده و سازمان زیباسازی با طراحی، چاپ و نصب بنر این روز را به مسلمین جهان تبریک گفته است.  گفتنی است که به مناسبت شهادت امام حسن عسکری نیز بر روی تعدادی از سازه های تبلیغاتی بنر تسلیت ایام نصب شده است.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط