پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۲۶

قاسمی خبر داد؛

تهیه و نصب مبلمان شهری در مسیر حاشیه دریاچه R1 باراجین

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: مسیر حاشیه دریاچه R1 باراجین با تهیه و نصب مبلمان شهری تجهیز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، مدیرعامل این سازمان عنوان کرد: با توجه به اجرای پروژه ی مخزن یا دریاچه R1 باراجین توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین، طی جلسه ای تجهیز مسیر حاشیه دریاچه به مبلمان شهری به سازمان زیباسازی واگذار شد.

وی ادامه داد: پس از بازدید میدانی و بررسی کاربری تفریحی محیط، چند نمونه نیمکت، گلجای و سطل زباله برای نصب در محل پروژه پیشنهاد شد. مبلمان پیشنهاد شده شامل مجموعه کاملی از نیمکت های پشتی دار و بدون پشتی بتنی است که به صورت مدولار و گروهی طراحی شده، است.

این مسئول تصریح کرد:  این مجموعه امکان چیدمان های متنوع و متناسب با فرم مواج حاشیه دریاچه و همچنین عرض متغیر مسیر دارد.

قاسمی بیان کرد: گلجای های استوانه با ابعاد بزرگ و سطل زباله با طرح هماهنگ با نیمکت ها به میزان لازم در محوطه جانمایی شده است.

این مدیرشهری یادآور شد: جنس این مجموعه از بتن الیافی پرمقاومت بوده و دارای ویژگی های مهم مانند دوام زیاد (با توجه به قرارگیری در محیط خارج از شهر و اختلاف دمایی زیاد در تابستان و زمستان)، قابلیت ساخت فرم های متنوع با کیفیت بالا، سازگاری با اقلیم، هزینه ساخت مناسب و همچنین دارا بودن رنگ خنثی و هماهنگ با زمینه است.

وی اضافه کرد: حدود 150 نیمکت پشتی دار، 42 نیمکت بدون پشتی، 15 گلجای و 22 سطل زباله در راستای تجهیز مسیر حاشیه دریاچه R1 باراجین نصب شده است.

تصاویر مرتبط