سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۲/۲۳

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری خبر داد:

جابه‌جایی تابلوی تمثال شهدا در سطح شهر

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به دلیل نصب تعدادی تابلوی ترافیکی در سطح شهر که موجب تداخل و اختفای تابلوی تمثال شهدا شده بود، سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نسبت به جابه‌جایی این تابلوها اقدام کرده است.

 به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی با تاکید بر اینکه تابلوی تمثال شهدا که با هدف احیای نام، یاد و خاطره شهدا در سطح شهر نصب شده است باید همواره حفظ شود، افزود: نصب تعدادی از تابلوهای ترافیکی و افزایش فضای سبز موجود در رفیوژ خیابان‌ها موجب پوشاندن این تابلوها و خارج شدن آنها از دیدرس مردم شده بود، از همین رو سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نسبت به جابه‌جایی تابلوها و انتقال آنها به مکان مناسبتر اقدام کرده است.

 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اظهار کرد:  این تابلوها از میدان عدل به بلوار والفجر در شهرک کوثر، از شمال تقاطع نخبگان امیرکبیر به ضلع جنوب آن، از بلوار اسدآبادی به ابتدای بلوار شهید انصاری، از بلوار شهید بهشتی به مقابل ورزشگاه غدیر و... منتقل شده‌اند. 

قاسمی یادآور شد: هیچ یک از این تابلوهای تمثال شهدا جمع‌آوری نشده است؛ ضمن اینکه سازمان زیباسازی شهرداری قزوین برای حفظ و نگهداری این تابلوها نیز همواره تلاش می کند و برای نوسازی آنها برنامه‌ریزی کرده است.

پایان پیام 

تصاویر مرتبط