چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۰۲

استقبال خوب مردم از برپایی نمایشگاه " نسیم یاس"

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: نمایشگاه " نسیم یاس" که از 28 دی ماه امسال به مناسبت ایام فاطمیه فعالیت خود را آغاز کرده مورد توجه و استقبال چشمگیر و بی نظیر شهروندان قرار گرفته و روزانه میزبان تعداد زیادی بازدیدکننده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی مدیرعامل این سازمان افزود: این گذر به همت سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و اجرای هنرمندان بسیجی (کانون بسیج هنرمندان امام حسن مجتبی(ع) ) در مدت بیست روز آماده و  اجرا شده است که اکنون پذیرای عزاداران فاطمی است.

وی ادامه داد: گذر نسیم یاس با موضوع ایام فاطمیه در بخش های مختلف با نمایش مفهومی از آثار تجسمی و اجرای برنامه های هنری در دهه دوم فاطمیه در میدان آزادی قزوین(پیاده راه فرهنگی سبزه میدان)  برگزار شده است.

این مسئول عنوان کرد: در قسمت های مختلف این گذر اشاراتی به شهدای جاویدالاثر، دستهای بسته امیرالمومنین(ع)، شهادت حضرت زهرا(س) و زندگی ساده خاندان پیامبر (ص) طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوینبا ابراز رضایت از نحوه برپایی این نمایشگاه توسط کانون بسیج هنرمندان تصریح کرد: غرفه فدک فاطمی، بقیع، خانه حضرت زهرا(س)، زینبیه، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، یادمان شهدای جاویدالاثر، خلقت حضرت فاطمه (س)، آتش کشیدن درب منزل حضرت زهرا (س) و دستگیری حضرت امیر المومنین(ع) از جمله بخش های این نمایشگاه است.

قاسمی یادآور شد: بخش های مختلف این نمایشگاه توسط هنرمندان تجسمی در قالب حجم به اجرا در آمده است که موجب افزایش جذابیتو حضور چشمگیر علاقمندان در این نمایشگاه شده است.

این مدیر شهری اضافه کرد: این نمایشگاه تا سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) دایر و اماده بازدید علاقمندان و عزاداران فاطمی است.

   

تصاویر مرتبط