شنبه ۱۳۹۱/۰۷/۰۸

وفائي‌راد، سرپرست حوزه هماهنگي امور اجرائي شهر مطرح كرد؛

تاكيد شهردار قزوين بر روند اجراي سريع سيستم تله‌متري

شهردار قزوين بر روند اجراي سريع سيستم تله‌متري توسط شرکت آب و فاضلاب در جهت تست لحظه‌اي و آنلاين کيفيت و فشار آب در نقاط مختلف شهر تاكيد كرد.

 

سرپرست حوزه هماهنگي امور اجرائي شهر گفت: شهردار قزوين تاكيد زيادي در روند اجراي سريع سيستم تله متري توسط شرکت آب و فاضلاب در جهت تست لحظه‌اي و آنلاين کيفيت و فشار آب در نقاط مختلف شهر دارند.
 
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ وفائي راد در اولين جلسه هماهنگي نصب تجهيزات و تاسيسات تله متري كه توسط شرکت آب و فاضلاب در حوزه مديريت هماهنگي امور اجرايي شهر برگزار گرديد، با بيان اينكه قزوين به‌عنوان پايلوت کشوري در راه اندازي سيستم تله متري انتخاب شده است، افزود: با نصب تاسيسات و تجهيزات ياد شده، مولفه‌هاي تعيين فشار آب و پارامترهاي کيفي آن همچون ميزان کلر و کدورت آب توسط تابلوهاي تعبيه شده در نقاط مختلف شهر جمع آوري و از طريق دکل‌هاي مخابراتي به مرکز کنترل شرکت آب و فاضلاب ارسال مي‌گردد تا مورد ارزيابي و کنترل قرار گيرد.
 
وي در ادامه با بيان اينكه ليست حفاري‌هاي مورد نياز شرکت آب و فاضلاب به تفکيک مناطق شهرداري جهت تسريع در امر صدور مجوزات حفاري تهيه و ابلاغ خواهد شد، بيان كرد: مجوزات حفاري به صورت حفاري انشعاب آب و حفاري نقطه‌اي جهت نصب تاسيسات و تجهيزات صادر خواهد شد.
سرپرست حوزه هماهنگي امور اجرائي شهر با اشاره به مصوبه اين جلسه مبني بر اينكه شرکت آب و فاضلاب درخواست نصب تجهيزات و تاسيسات در داخل محوطه سه ايستگاه آتش نشاني شامل ايستگاه‌هاي باغ دبير، نوبلي و شهيد بابايي را دارد، تصريح كرد: در اين راستا بايد ضمن تاييد مديرعامل سازمان مربوطه، تاسيسات و تجهيزات به گونه‌اي در محوطه ايستگاه‌هاي آتش نشاني تعبيه گردد که موجب بروز خللي در امر تردد ماشين آلات و خدمات دهي سازمان به شهروندان نگردد.
اين مسوول با بيان اينكه علاوه بر ايستگاه‌هاي آتش نشاني، شرکت آب و فاضلاب متقاضي تعبيه تاسيسات در داخل محوطه شهرداري منطقه سه مي‌باشد، گفت: اين امر نيز منوط به اخذ تاييديه لازم از مديريت شهرداري منطقه سه است .
گفتني است؛ در اين جلسه که با حضور نمايندگان شرکت آب و فاضلاب و نمايندگان مناطق و سازمان‌هاي شهرداري برگزار شد، مقرر گرديد سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهرداري، ضمن بررسي و اقدام جهت صدور مجوزات لازم جهت احداث دکل هاي مخابراتي در نقاط مورد درخواست شرکت آب و فاضلاب، امکان استفاده مشترک از دکل‌هاي مخابراتي مناطق و سازمانهاي شهرداري و شرکت آب و فاضلاب جهت راه اندازي سيستم مخابراتي تله متري را بشرط عدم بروز تداخل در ارسال مخابراتي اطلاعات شهرداري، مورد بررسي و اظهار نظر نهايي قرار دهد.
 
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط