منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:
پاسخگویی سازمان زیباسازی به۵۲ پیام مردمی سامانه ۱۳۷ از ابتدای مهر ماه امسال
منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از پاسخگویی این سازمان به ۵۲ پیام مردمی به سامانه ۱۳۷ از ابتدای مهر ماه امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم اظهار کرد: از ابتدای مهرماه تا اواسط آذرماه ۸۱ پیام مردمی به سازمان زیباسازی ارجاع داده شد که از این مجموع ۵۲ فقره بررسی و مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی افزود: همچنین رسیدگی به ۲۹ پیام در دست اقدام و رسیدگی می باشد.
منجم خاطرنشان کرد: از مجموع پیامهای ارجاع شده به این سازمان ۳۱ مورد مربوط به نصب و تعمیر تابلوهای شناسایی در معابر، ۷ مورد رنگ آمیزی مبلمان شهری، ۱۳ مورد پاکسازی دیوارنوشته ها، ۲۰ مورد جمع آوری تابلوهای غیرمجاز و تبلیغاتی در خیابان و معابر شهری و ۴ مورد درخواست آذین بندی و نصب روشنایی و نورپردازی بود.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری به عنوان پل و ارتباط دوسویه شهروندان و مدیریت شهری است خاطرنشان کرد: بعد از ثبت درخواست شهروندان بلافاصله موضوع به مسئولین مربوطه ارجاع میشود و با اولویتبندی و بازدید میدانی درکمترین زمان ممکن، پاسخ داده می شود.
منجم از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با شماره 137 در جریان بگذارند.