یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۸

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

نقاشی دیواری با محوریت خانواده در جنوب شهر قزوین اجرا شد

منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در راستای فرهنگ‌سازی و تبلیغات محیطی در سطح شهر، نقاشی دیواری با محوریت خانواده و فرزندآوری در شهر قزوین اجرا شد و در معرض دید شهروندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ عليرضا منجم افزود: در راستای بیانات مقام معظم رهبری درباره جوانی جمعیت و تاکید بر فرزندآوری، نقاشی دیواری بر روی دیوار مرکز بهداشت خیابان شهدا توسط هنرمندان بومی و به سفارش این سازمان اجرا شد.

وی تصریح کرد: این نقاشی دیواری در حدود ۱۵۰ مترمربع می باشد که ضمن بهره گرفتن از رنگ های شاد و تعدد فرزند، به حدیثی از پیامبر اعظم(ص) مبنی بر اینکه خانه ای که در آن کودک نباشد برکت ندارد اشاره شده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: ایجاد زیبایی بصری و منظر مناسب در سطح شهر از رویکردهای مهم این سازمان است که نسبت به اجرای نقاشی بر روی دیوارهای فرسوده اقدام می شود.
منجم در پایان یادآور شد: زیباسازی شهری در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ایجاد زیبایی بصری نقش مهم و بسزایی دارد و می‌تواند به تصاویری ماندگار و تأثیرگذار در ذهن عابران تبدیل شود.

تصاویر مرتبط