شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۷

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد:

استمرار حذف زوائد بصری در سطح شهر قزوین

منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از استمرار ساماندهی رفع آلودگی‌ها بصری در سطح شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم با اعلام ابن خبر افزود: یکی از اصلی‌ترین رویکردهای سازمان زیباسازی، جمع آوری زوائد بصری از خیابان‌های سطح شهر است.

وی با بیان این مطلب که حذف زوائد بصری از فضاهای عمومی احترام به حقوق شهروندان است، گفت: لذا رفع مزاحمت اصناف و حذف موانع مسدودکننده معابر و زوائد بصری که موجب نارضایتی شهروندان می‌شود به صورت مستمر از خیابانها جمع آوری می‌شود.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ادامه داد: در هفته اخیر زوائد بصری خیابانهای میدان حسن پور تا چهارراه عمران، منتظری، بلوار اسد آبادی، بلوار میرزا کوچک خان، بلوار بهشتی از سمت میدان مادر تا خیابان حیدری، ملاصدرا اندیشه، بلوار آیت الله خامنه ای باند کندرو جهت  شرق به غرب، میدان جانبازان، خیابان بلاغی، بلوار شهید سردار سلیمانی، فلسطین غربی و نواب شمالی و ابتدای بلوار بهشتی جمع آوری و به چند صنف واقع در بلوار ملاصدرا نیز که اقدام به نصب تابلوهای غیرمجاز کرده بودند، اخطار داده شد.
منجم با تاکید بر اینکه بسیاری از این تابلوها در پیاده‌رو قرار گرفته و موجب اخلال در رفت و آمد و در بعضی موارد ایجاد حادثه برای شهروندان می‌ شود از کسبه خواست تا به منظور رعایت حقوق شهروندان از قرار دادن تابلوهای تبلیغاتی در معابر خودداری کنند.  
 

تصاویر مرتبط