جمعه ۱۴۰۲/۰۶/۳۱

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

آذین بندی و فضاسازی شهر قزوین به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از آذین بندی و فضاسازی شهر قزوین به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و در راستای اشاعه فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت و زنده نگه داشتن جانفشانی و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آذین بندی و فضاسازی شهر قزوین انجام شد.

 

وی افزود: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی و با حفظ ارزشهای اسلامی اهتمام ویژه ای به فضاآرایی شهر دارد که این سازمان امسال نیز همانند سال‌های گذشته اقدام به فضاسازی معابر و میادین اصلی شهر با طراحی، چاپ و نصب بنر کرده است.
 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این سازمان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آحاد جامعه اقدام به نصب پرچم کشورمان و بنرهای متنوع با مضامین هفته دفاع مقدس در سطح شهر و بر روی سازه های تبلیغاتی و بر روی پل ها نموده است.

 
 
منجم تصریح کرد: همچنین به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس این سازمان با بهره گیری از شیوه های نوین زیباسازی بار دیگر اقدام به نورآرایی جداره المان میدان مینودر با استفاده از روش لوگوپروژکتور کرده است.
 
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط