دوشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۰۷

منجم:

نصب المان" پنجره ای رو به بهار" اقدامی متمایز از سوی سازمان زیباسازی

سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در اقدامی متمایز در نصب المان‌های نوروزی و در راستای ارتقای کیفیت منظر و هویت‌بخشی به فضای شهر، اقدام به نصب المان "پنجره ای رو به بهار" در میدان آزادی(سبزه میدان) کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛علیرضا منجم افزود: المان" پنجره ای رو به بهار" از مجموعه المانهای استقبال از بهار می باشد که توسط این سازمان در میدان آزادی نصب شده است.

 

وی تصریح کرد: این المان چهره ای انتزاعی از انسان است که با تکیه بر چارچوب یک پنجره، در انتظار رسیدن بهار است و دو پرنده ی نشسته بر قاب، مفهوم امید به آینده را در بیننده تداعی می کند.

 

منجم خاطرنشان کرد: جنس این المان از ورق آهن و ارتفاع آن 4 متر می باشد و هنرمند سازنده این اثر تلاش کرده است تا ضمن ساده سازی فرمهای طبیعی بدن انسان و پرنده، مفهوم به کار برده شده در المان را در ذهن شهروندان ماندگار کند.

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: این ماندگاری باعث می شود که به مرور زمان این اثر به عنصری هویت مند و شاخص در سطح شهر تبدیل گردد.

 

منجم یادآور شد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین امسال تلاش کرده است تا با نصب المان‌های ویژه و شاخص، شهری تماشایی را برای شهروندان قزوینی و مسافران نوروزی مهیا سازد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط