پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۲

منجم

تصاویرمادران شهدا بر روی تابلوهای شهر اکران شد

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، ازاکران تصاویرمادران شهدای هشت سال دفاع مقدس به همراه عکس فرزندان شهید خود بر روی سازه های تبلیغاتی سطح شهر در آستانه سالروز ولادت فاطمه زهرا(س) و روز مادر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛منجم با اشاره به ایثارگری مادران شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی و در طول دوران انقلاب اسلامی اظهار کرد:شجاعت و عظمت شهیدان متاثر و نشات گرفته از مادران ایثارگر است که در دامن چنین مادرانی پرورش یافته اند.

 

وی با بیان اينکه مادران شهدا فرزندان خود را در راه امنیت و حفظ آرمانهای انقلاب تقدیم کردند تصریح کرد:در راستای احترام به مادران شهدا  همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصاویرتعدادی ازمادران شهدا به همراه عکس فرزندان شهیدشان بر روی سازه های تبلیغاتی شهر اکران شد.

 

منجم با تاکید بر اینکه خود را مدیون مادران شهدا می دانيم خاطرنشان کرد: بزرگداشت این مادران کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم و تلاش می کنیم با انجام این اقدامات فرهنگی قدردان زحمات آنها باشیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط