چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۱

منجم خبر داد:

فضاسازی شهر به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از آذین بندی و فضاسازی شهر به مناسبت سالروز ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و رونمایی از دیوارنگاره در میدان مادر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر افزود: در راستای بزرگداشت سالروز میلاد پربرکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) و به منظور تبیین ابعاد مختلف شخصیت ایشان، این سازمان اقدام به آذین بندی و فضاسازی میادین و معابر اصلی شهر کرده است.

 

وی با اشاره به نصب بنر بر روی بیلبوردهای شهر با موضوع تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) تصریح کرد: نصب ۵۰ عدد کتیبه از جنس پی وی سی با عنوان ریحانه النبی در میدان ارتش و سایر معابر اصلی و نصب پرچم با نوشته فاطمه الزهرا(س) بر روی پایه پرچم های سطح شهر از دیگر اقدامات این سازمان است.

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: همچنین این سازمان با استفاده از ریسه ها و پرچم های رنگی در نقاط مختلف اقدام به آذین بندی شهر کرده است.

 

منجم اکران نورپردازی بر روی المان میدان مینودر در مناسبت های مختلف را یکی از اقدامات شاخص این سازمان در مناسبت های ملی و مذهبی یاد کرد و گفت: در همین راستا همزمان با سالروز ولادت دخت نبی اکرم(س) و روز مادر، نورپردازی ویژه این روز با موضوع" مادر" با استفاده از لوگو پروژکتور بر روی المان میدان مینودر اکران خواهد شد.

 

وی رونمایی از دیوارنگاره(نقاشی دیواری) در میدان مادر را از دیگر اقدامات این سازمان اعلام کرد.  

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط