چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۳۰

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

فضاسازی محیطی و نصب المان های شب یلدا در میادین و معابر قزوین انجام شد

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فضاسازی محیطی و نصب المان های شب یلدا در میادین و معابر قزوین با هدف ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم گفت: مراسم شب یلدا،یکی از سنت‌های باستانی ایرانی است که با گذشت هزاران سال از آن، هنوز هم آن را جشن می‌گیرند.از شب‌نشینی و خواندن اشعار حافظ و تفال به آن‌ها تا خوردن انار و هندوانه، آجیل و... از جمله کارهای طولانی ترین شب سال است.

او با اشاره به فضاسازی محیطی شب یلدا در میادین و معابر سطح شهر قزوین افزود: نصب المانهای موضوعی یکی از برنامه های این سازمان است که در برخی میادین و معابر اصلی شهر نصب و جایگذاری شد.

منجم اضافه کرد:این المانها شامل میوه هایی نظیر انار، هنداونه و.... می باشد.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری قزوین تصریح کرد: همچنین برخی میادین و معابر اصلی سطح شهر به صورت ویژه به مناسبت شب یلدا با نصب بیلبورد و سازه های محیطی آذین بندی و فضا سازی شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نورپردازی المان میدان مینودر قزوین را از دیگر اقدامات مهم  این سازمان به مناسبت شب یلدا اعلام کرد و گفت: این نورپردازی با استفاده از تکنیک لوگو پروژکتور با مضمون" عمرتون صد شب یلدا" اکران  شد.

وی ابرازامیدواری کرد: با نصب المانهای موضوعی در طولانی ترین شب سال توانسته باشیم شور ونشاط را در سطح شهر ایجاد کنیم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط