دوشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۱

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اعلام کرد:

فضاسازی شهر به مناسبت ایام فاطمیه توسط سازمان زیباسازی

منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از نصب و اکران بنرهای ایام سوگواری سالروز شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) سازمان زیباسازی اقدام به نصب بیلبورد، کتیبه، پرچم و ریسه های مشکی و دیگر اقلام تبلیغی در میادین و معابر اصلی شهر کرده است.

او هدف از فضاسازی و گرامیداشت این ایام را حفظ و ترویج فرهنگ دینی و آیین های مذهبی در شهر عنوان کرد و افزود: در همین راستا این سازمان اقدام به نصب بیش از۷۰۰ عدد پرچم های مشکی و طراحی شده بر روی پایه های پرچم در شهر کرده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نصب پرچم مزین به نام فاطمه زهرا(س) بر روی بلندترین پایه پرچم استان قزوین در ضلع شمال غربی میدان حسن نصراله را از دیگر اقدامات این سازمان اعلام کرد و گفت: همچنین ۱۵ هزار متر ریسه مشکی و سه المان حجمی و سازه نوری در سطح شهر نصب شده است.

منجم ادامه داد: خیابان های پرتردد شهر از جمله خیام و پیاده راه فرهنگی سبزه میدان نیز با استفاده از پرچم های سیاه و آویزهای پارچه ای چاپی سیاه‌پوش شد.

او اضافه کرد: اکران طرح های ویژه این ایام بر روی سازه های تبلیغاتی میدان سرداران و قدس و اکران لوگو پروژکتور بر روی المان میدان مینودر با مضمون یا فاطمه زهرا(س) و اکران بنرهای فرهنگی با موضوع این ایام بر روی ابزارهای تبلیغاتی از جمله برنامه های این ایام است.

منجم همکاری با سایر ارگانها، ادارات و سازمان‌ها در برپایی مراسم های مذهبی را یکی از وظایف سازمان زیباسازی دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا این سازمان اقدام به همکاری با ستاد فاطمیه استان جهت نصب هزار کتیبه طولی و عرضی در سطح شهر کرده است.

تصاویر مرتبط