دوشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۴

منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

ارجاع درخواست ۴۹ پیام مردمی با سامانه ۱۳۷ به سازمان زیباسازی در مردادماه امسال

علیرضا منجم سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از پاسخگویی به ۴۹ درخواست شهروندان با سامانه ۱۳۷ در مردادماه امسال توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ منجم گفت: در مرداد ماه امسال ۴۹ تماس شهروندان مربوط به سازمان زیباسازی  بود که توسط کارشناسان بررسی و مورد رسیدگی قرار گرفت.

 او تصریح کرد: درخواست های ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ مربوط به این‌ سازمان به صورت روزانه یا هفتگی ارجاع می شود که در زمان بندی تعیین شده اقدام لازم صورت می گیرد.

منجم با اشاره به اینکه تابلو کوچه ها و معابر با ۹ پیام بیشترین درخواست شهروندان بوده است تصریح کرد: ۳ مورد از موارد اعلامی به ۱۳۷ شهرداری مربوط به روشنایی و تعمیر سازه های نوری و نورپردازی،۴ مورد نصب تابلو معابر، ۳ مورد تابلو راهنمای معبر، ۲ مورد شست وشوی پل عابر پیاده، ۳ مورد اصلاح پرچم، ۶ مورد تعمیر مبلمان، یک مورد رنگ آمیزی، ۳ مورد جمع آوری تابلوهای زوائد بصری و یک مورد تعمیر تابلوی تبلیغاتی و دو مورد در بخش‌های دیگر بود که توسط این سازمان بررسی و پاسخ داده شد.

او یادآور شد: سازمان زیباسازی خود را مکلف به پاسخگویی شهروندان می داند و با ارجاع پیام های مردمی به این سازمان بلافاصله بررسی و پیگیری می شود.

تصاویر مرتبط