یکشنبه ۱۳۹۴/۰۳/۱۰

ميزاني، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

برخورد قانوني با متخلفان ديوارنويسي و اسپرينويسي در قزوين

سعيد ميزاني، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت: سازمان زيباسازي به صورت دائمي اقدام به پاكسازي و امحاء اسپرينويسي و ديوارنويسي در شهر مي‌کند و با متخلفان اسپرينويسي و ديوارنويسي برخورد قانوني خواهد کرد.

  به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ ميزاني افزود: استفاده از ديوارها و معابر بعنوان تابلوي تبليغاتي، امري اشتباه و ناکارآمد است.

ميزاني بيان کرد: آلودگيها و ناهنجاريهاي موجود در بدنه شهري را از جمله مواردي دانست كه بر زشتي و آلودگي بصري ميافزايد و تأثير نامطلوبي بر سيماي شهر ميگذارد.

 وي همچنين با اعلام اينکه استفاده غيرمجاز عدهاي از افراد، حقوق شهروندي ديگران را ضايع ميکند، افزود: سازمان زيباسازي بصورت دائمي اقدام به پاكسازي و امحاء اسپرينويسي و ديوارنويسي در شهر مي کند که هزينه سالانه اين اقدام بالغ بر يک ميليارد ريال است.

ميزاني همچنين از تدوين و تسليم لايحه اي به شوراي اسلامي شهر خبرداد و افزود: اين لايحه به منظور افزايش ميزان بازدارندگي جرائم ديوارنويسي تدوين شده و در صورت تصويب، تاثير بسزايي در کاهش اغتشاشات بصري ناشي از ديوارنويسي هاي غيرمجاز در شهر خواهد داشت.

پايان پيام

تصاویر مرتبط