یکشنبه ۱۳۹۴/۰۳/۱۰

ميزاني، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

اکران تبليغات پزشکي در شهر با مجوز سازمان نظام پزشکي استان قزوين

سعيد ميزاني، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت: هر فردي که قصد اطلاع‌رساني دارد بايد با مراجعه به نظام پزشکي، نوع تبليغ و محتواي پيام خود را شرح داده و در نهايت بعد از بررسي در هيئت نظارت مجوز خود را دريافت کند.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ ميزاني در ششمين جلسه‌ي کميسيون ماده 26  سازمان نظام پزشکي استان قزوين افزود: اين کميسيون مطابق آيين‌نامه استاندارد‌سازي تابلوها و سرنسخه‌هاي موسسات پزشکي، شاغلان حرف پزشکي و وابسته پزشکي مصوب 25/1/1383 تشکيل شده و وظيفه‌ي پيگيري و نظارت بر اجراي صحيح اين آيين‌نامه را برعهده دارد.

وي افزود: پس از پيگيري سازمان زيباسازي اولين جلسه‌ي اين کميسيون در مهرماه سال 93 تشکيل شده و پس از آن بصورت ماهانه با حضور کليه‌ي اعضا در محل سازمان نظام پزشکي برگزار مي‌گردد.

ميزاني در خصوص موارد مطرح شده در اين جلسه اعلام کرد بر اساس قانون، سازمان نظام پزشکي متولي صدور مجوزهاي حوزه پزشکي در زمينه تبليغات و اطلاع‌رساني است و هر فردي که قصد اطلاع‌رساني دارد بايد با مراجعه به نظام پزشکي، نوع تبليغ و محتواي پيام خود را شرح داده و در نهايت بعد از بررسي در هيئت نظارت مجوز خود را دريافت کند.

وي افزود : مطابق مصوبات اين جلسه مقرر شد براي جلوگيري از تبليغات غيرتخصصي، اختصاص ابزارهاي تبليغاتي سازمان زيباسازي و اکران هرگونه تبليغات توسط موسسات پزشکي، شاغلان حرف پزشکي و وابسته پزشکي پس از ارائه مجوز سازمان نظام پزشکي استان قزوين انجام  شود. 

تصاویر مرتبط