سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۵/۱۲

به مناسبت عید غدیر انجام شد؛

افتتاح فاز دوم پروژه ساماندهی و زیباسازی حاشیه کانال اصلی شبکه آبیاری دشت قزوین

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: فاز دوم پروژه ساماندهی و زیباسازی حاشیه کانال اصلی شبکه آبیاری دشت قزوین حدفاصل بلوار شهید بابایی و بلوار شهید سلیمانی اجرا شده و به پایان رسیده است که به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و لایت به بهره برداری رسید.

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت:  فاز دوم پروژه ساماندهی و زیباسازی حاشیه کانال اصلی شبکه آبیاری دشت قزوین حدفاصل بلوار شهید بابایی و بلوار شهید سلیمانی اجرا شده  و به پایان رسیده است که به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و لایت به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین،  قاسمی مدیرعامل این سازمان با اعلام این خبر عنوان کرد:  طول مسیر  این پروژه یک هزار  متر است که اجرای آن از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است و در مرداد ماه امسال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد:  تعداد پایه های روشنایی نصب شده در این مسیر  72 عدد با فاصله 30 متر بوده است ، گفتنی است که این پایه های روشنایی 9 متری دکوراتیو مجهز به دو براکت برای  نصب پروژکتور LED خیابانی 150 وات و چراغ تزیینی 20 وات است.

این مسئول بیان کرد: از مهم ترین اقدامات  صورت گرفته در اجرای این پروژه  حذف پایه ها و چراغ های قدیمی از دو سمت کانال، طراحی مجموعه 17 عدد آبنما با فاصله 60 متر، بازسازی،  ترمیم و رنگ آمیزی جدول های حاشیه معبر سواره،  نصب جدول تزیینی در حاشیه برم کانال، ترمیم و رنگ آمیزی گاردریل و اجرای فضای سبز حدفاصل پایه های روشنایی مجهز به سیستم آبیاری قطره ای است.

این مدیر شهری افزود: این پروژه به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های مجموعه مدیریت شهری در سال جاری است که به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم به بهره برداری رسید.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین  یادآور شد: اجرای این پروژه مورد توجه شهروندان قرار گرفته و زیبایی حاشیه کانال را افزایش داده است.

تصاویر مرتبط