2/24/2021

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد؛

فضاسازی شهر به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمومنین (ع)

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ضمن تبریک میلاد باسعادت امیرالمونین (ع) و گرامیداشت مقام مرد و روز پدر گفت: به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت نخستین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت علی (ع) فضای شهر آماده سازی و آذین بندی شد.

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین  ضمن تبریک میلاد باسعادت امیرالمونین (ع) و گرامیداشت مقام مرد و روز پدر گفت: به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت  نخستین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت علی (ع) فضای شهر آماده سازی و آذین بندی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امیر المومنین (ع) فضای شهر آماده سازی شد و بخشی از فضای تبلیغات محیطی شهر به این موضوع اختصاص یافت.

وی ادامه داد: علاوه بر آذین بندی میادین معابر سطح شهر نورپردازی های مناسبتی نیز روشن و روحیه نشاط به مناسبت این عید به شهر تزریق شد. همچنین ریسه های رنگی در میادین و سایزه های دایره ای در نقاط مختلف سطح شهر به همین مناسبت نصب شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با طراحی، چاپ و نصب بنر بر روی سازه های تبلیغات محیطی میلاد حضرت علی را به شهروندان تبریک گفت.

قاسمی با اشاره به این موضوع که میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) و روز پدر یکی از مناسبت های مهم مذهبی است که مورد توجه مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

related images