1/31/2021

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد؛

فضاسازی شهر به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: شهر به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر فضاسازی شد.

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: شهر به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر فضاسازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن بهمن ماه امسال، دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه مدیریت شهری نسبت به فضاسازی شهر اقدام کرده است.

این مسئول با اشاره به این که بیش از 20هزار متر ریسه پارچه ای به همین مناسبت در سطح شهر نصب شده است بیان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین 10 المان امام خمینی (ره)  را در نقاط مختلف سطح شهر نصب کرده است.

وی ادامه داد: 4 سازه نوری با موضوع انقلاب و دهه فجر در میادین اصلی شهر جانمایی و نصب شده است. همچنین دو المان با عناوین 22 بهمن و پیروزی در سطح شهر نصب شده است.

 قاسمی بیان کرد: یکی دیگر از مهم ترین اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین برای ایام دهه فجر فضاسازی پیاده راه فرهنگی سبزه میدان بوده است که با نصب طاق نصرت، تصاویر و فیگورهای انقلابی تزیین شده است.

این مدیرشهری اظهار کرد: خیابان خیام به عنوان یکی از مسیرهای پر تردد شهر به کتیبه های طرح پرچم با شکوه ایران آراسته شده است.

قاسمی با تأکید بر این موضوع که  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کی از مهم ترین رویدادهای تاریخ کشور است گفت: به همین مناسبت بیش از 700 پرچم کشور در سطح شهر نصب شده و میادین و معابر اصلی از جمله میدان های نصر، شورا، سرداران، قدس، ارتش میرعماد ، تهران قدیم و میدان اول کوثر نورآرایی شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: 6 سازه اسپیسی با طرح پروانه نیز بر روی پایه پرچم های سطح شهر نصب شده که مورد توجه شهروندان قرارگرفته است.

قاسمی هدف اصلی این فضاسازی را تبریک و تهنیت ایام الله به شهروندان دانست و افزود: مجموعه مدیریت شهری در تلاش است تا با فضاسازی شهر زمینه مناسبی برای یادآوری تلاش شهدای انقلاب را فراهم کند.

وی افزود: علاوه بر این فضاسازی ها بخشی از فضای تبلیغاتی سطح شهر از جمله فیکسچرها، عرشه پل ها و بیلبوردها به این موضوع اختصاص داده است و بر روی آن ها بنر هایی با موضوع سالروز انقلاب اسلامی طراحی، چاپ و نصب شده است.

این مسئول گفت:  4 سایزه دایره ای نیز با موضوع سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میادین اصلی شهر جانمایی و نصب شده است.