چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۷

در حاشیه بازدید از محوطه میدان مینودر مطرح شد،

نگارخانه میدان مینودر ظرفیت مناسب برای تبدیل شدن به موزه هنرهای معاصر قزوین

مهدیه سادات قافله باشی عضو شورای اسلامی شهر قزوین به همراه جمعی از مدیران و مسئولان استانی از نگارخانه میدان مینودر و بوستان مشاهیر با هدف بررسی وضعیت موجود برای تبدیل شدن آن جا به موزه هنرهای معاصر بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، داریوش قاسمی مدیرعامل این سازمان به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز و جمعی از مسئولان  از نگارخانه میدان مینودر و فضای اطراف این میدان بازدید کردند.

بر اساس این گزارش طی این بازدید پیشنهاداتی در خصوص تبدیل فضای زیر زمین این میدان به محیطی مناسب و متمرکز برای هنرمندان و تبدیل آن به موزه هنرهای معاصر قزوین مطرح شد.

همچنین پیشنهاداتی درخصوص بهره برداری از فضای بیرونی این میدان به عنوان بازارچه فروش صنایع دستی و آثار هنرمندان مباحثی مطرح شد که نیازمند بررسی بیشتر می باشد.

در این بازدید مباحث دیگری درباره استفاده از فضای نگارخانه برای برگزاری جشنواره موسیقی، برپایی گالری نقاشی و برگزاری دوسالانه های خوشنویسی مطرح شد.

این مسئولان از بوستان مشاهیر نیز به عنوان یکی از گزینه های بهره برداری برای فضای مناسب و متمرکز استفاده هنرمندان بازدید و شرایط را بررسی کردند.

گفتنی است در پایان این بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین از عملکرد مجموعه مدیریت شهری به ویژه سازمان زیباسازی شهرداری برای فضاسازی، زیباسازی و اقدامات مناسبتی و فرهنگی تقدیر و تشکر نمود.

ضمن اینکه این مسئول از سردیس مشاهیر قزوین که در بوستان مشاهید نصب شده است ابراز رضایت  کرد.

 

تصاویر مرتبط