سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۰۹

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛

شهر در عزای حضرت زهرا(س) سیاه پوش شد

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: همزمان با فرارسیدن ایام شهادت مظلومانه بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه (س) سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نسبت به فضاسازی شهر اقدام کرده است.

 به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان عنوان کرد:  با هدف تسلیت ایام  شهادت فاطمه زهرا (س)  فضای شهر با نصب  بیش از 15 هزار متر ریسه آماده سازی شده است.

وی با اشاره به این موضوع که این سازمان اقدامات دیگری برای ایام فاطمیه صورت گرفته است،   ادامه داد: 3  المان مرتبط با این ایام در نقاط مختلف سطح شهر نصب و جانمایی شده است.

این مسئول بیان کرد: دو سازه  نوری نیز با مضمون شهادت بانو حضرت زهرا (س) ساخت و در سطح شهر نصب شده است.

این مدیرشهری تصریح کرد: همچنین بیش از 450 عدد پرچم مشکی با عنوان یا فاطمه و پرچم مشکی ساده در سطح شهر نصب شده که هدف اصلی آن تسلیت این ایام بوده است.

قاسمی افزود:  بخشی از ابزارهای تبلیغاتی شهر نیز به این موضوع اختصاص داده شده  بر روی سازه های دایره ای بنر های تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) طراحی، چاپ و نصب شده است. 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این سازمان علاوه بر این اقدامات با ستاد فاطمیه در راستای نصب پرچم های عرضی وکتیبه در معابر سطح شهر همکاری و تعامل داشته است.