دوشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۰۸

قاسمی خبر داد،

فضاسازی شهر به مناسبت فرارسیدن 9دی و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فضاسازی شهر به مناسبت فرا رسیدن 9 دی و سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که فضای شهر آماده سازی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در آستانه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در نهم دی ماه بخشی از سازه های تبلیغاتی شهر به این موضوع اختصاص داده شده است.

این مسئول عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن چهلمین روز از شهادت دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده نیز تعدادی بنر طراحی، چاپ و در سطح شهر نصب شده است.

این مدیرشهری یادآور شد: یکی دیگر از مهمترین اقداماتی که توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین صورت گرفته فضاسازی شهر برای فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) بوده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین افزود: علاوه بر اختصاص فضاهای تبلیغاتی سطح شهر به ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) اقدامات دیگری نیز در این حوزه با هدف تسلیت این ایام صورت گرفته است.

تصاویر مرتبط