پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۰۴

قاسمی خبر داد؛

اتمام اجرای پروژه روشنایی فاز یک زیباسازی و بهسازی حاشیه کانال

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: پروژه روشنایی فاز یک زیباسازی، بهسازی و تأمین روشنایی حاشیه کانال بلوار معلم حدفاصل تقاطع بلوارشهید چگینی و تقاطع بلوار شهید بابایی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین قاسمی مدیرعامل این سازمان عنوان کرد: اجرای این پروژه می تواند علاوه بر ایجاد زیبایی بصری این محدوده روشنایی مورد نیاز آن را تأمین کند.

وی ادامه داد: روشنایی پروژه زیباسازی بهسازی و تأمین روشنایی حاشیه کانال  بلوار معلم حدفاصل تقاطع بلوارشهید چگینی و تقاطع بلوار شهید بابایی مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و موجب جلب رضایت آنان شده است.

این مدیر شهری بیان کرد:  طول مسیر اجرای این پروژه در فاز یک آن   ۷۰۰ متر بوده که در آن تعداد 46 پایه روشنایی نصب شده است.

 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطر نشان کرد:  این پایه چراغ های دکوراتیو با ارتفاع ۹ متر مجهز به دو براکت برای روشنایی معبر سواره و نورپردازی سطح آب کانال است.

قاسمی افزود: فاز دو این پروژه حد فاصل تقاطع شهید بابایی تا بلوار شهید سلیمانی می باشد که برنامه ریزی لازم برای اجرای آن نیز در حال انجام است و به زودی وارد فاز اجرا می شود.

تصاویر مرتبط