سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۸/۲۰

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد؛

رنگ آمیزی یک هزار و 500 بولارد در سطح شهر

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: بیش از یک هزار و 500 بولارد در سطح شهر بازپیرایی و رنگ آمیزی می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان تصریح کرد: حفظ و نگهداری مبلمان شهری یکی از وظایف مهم مجموعه مدیریت شهری است که با تعامل و همکاری شهروندان محقق می شود.

وی ادامه داد: بولارد ها نیز به عنوان یکی از مبلمان های شهری در افزایش زیبایی سیمای شهر موثر هستند که باید بازپیرایی و رنگ آمیزی شود.

این مدیر شهری به رنگ آمیزی بولاردهای سطح شهر در دو فاز اشاره و بیان کرد: در شهریور و مرداد ماه امسال حدود 800 بولارد از بولاردهای سطح شهر بازپیرایی و رنگ آمیزی شده است. همچنین مقرر شده است که 700 بولارد دیگر در نیمه دوم سال رنگ آمیزی و بازپیرایی شود.  

این مسئول عنوان کرد: از ابتدای مهر ماه که فاز دوم اجرای این پروژه آغاز شده  تاکنون 180 بولارد رنگ آمیزی و بازپیرایی شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین افزود: رنگ آمیزی بولاردهای بلوار شهید بهشتی حدفاصل میدان قدس تا چهار راه ولی عصر(عج) یکی از محورهای اصلی اجرا شده در این پروژه بوده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: بولاردهای موجود در بلوار خرمشهر حدفاصل چهارراه ولی عصر(عج) تا میدان تهران قدیم نیز رنگ آمیزی شده است.

 

تصاویر مرتبط