پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۷/۲۴

قاسمی،

شهر در عزای هشتمین اختر آسمان ولایت به سوگ نشست

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) گفت: فضای شهر برای شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت آماده سازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) فضای شهر آماده سازی و بخشی از فضای تبلیغات آن به تسلیت ایام اختصاص داده شده است.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر اختصاص فضای تبلیغاتی و چاپ و نصب بنر برای شهادت امام رضا(ع) میادین و معابر اصلی شهر نیز با ریسه های مشکی فضاسازی شده است. بیش از 400 پرچم با طراحی خاص و 10 هزار متر ریسه مشکی نیز به همین مناسبت در سطح شهر و معابر پر تردد نصب شده است.

قاسمی یادآور شد:  از دیگر اقدامات مهم در راستای فضاسازی شهر برای شهادت امام رضا(ع) نصب پرچم های مشکی در سطح شهر و خاموش کردن نورپردازی ها در شب شهادت آن  حضرت است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین افزود: نصب ۲۰ سازه دایره ای باتصاویری که شامل طرح حرم امام رضا(ع) و اسماء متبرکشان در سبزه میدان، میادین سرداران، نصر، عدل، شورا، ارتش، میدان اول کوثر و سرپل طالقانی نصب شده است.

تصاویر مرتبط