چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۷/۲۳

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛

شهر به مناسبت هفته خوشنویسی فضاسازی شد

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت هفته خوشنویسی و با توجه به این موضوع که قزوین پایتخت خوشنویسی است فضای شهر آماده سازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان از فضاسازی شهر به مناسبت گرامیداشت هفته خوشنویسی خبر داد و تصریح کرد: قزوین پایتخت خوشنویسی کشور است و پیشینه درخشانی در این هنر بی بدیل دارد.

وی ادامه داد: هفته خوشنویسی به عنوان یکی از مناسبت های ملی مورد توجه هنرمندان و فرهیختگان قرار دارد و قزوین نیز در این هفته فضای متفاوتی را تجربه می کند.

این مسئول عنوان کرد: سازمان زیباسا زی شهرداری قزوین با اختصاص بخشی از فضای تبلیغاتی شهر به این موضوع نسبت به گرامیداشت هفته خوشنویسی اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بیان کرد: تبریک هفته خوشنویسی با قلم زیبای یکی از هنرمندان خوشنویس قزوینی تحریر، چاپ و در سطح شهر نصب شده که مورد توجه شهروندان قرار گرفته است.

این مدیر شهری افزود: هفته خوشنویسی می تواند فرصتی  مناسب برای معرفی قزوین و جایگاه آن در عرصه خوشنویسی در سطوح ملی و فرا ملی  باشد.

تصاویر مرتبط