10/7/2020

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبرداد؛

نورپردازی و تأمین روشنایی تقاطع غیر همسطح امام رضا (ع)

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: تقاطع غیر همسطح امام رضا(ع) با هدف ارائه خدمات به شهروندان و جلب رضایت آنان به همت سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نورپردازی شد و روشنایی آن افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین،  قاسمی مدیرعامل این سازمان عنوان کرد: تقاطع غیر همسطح امام رضا(ع) به عنوان یکی از مسیر های مهم و پرتردد شهر  نیازمندنورپردازی و  تأمین روشنایی بود.

وی با اشاره به اهمیت تأمین روشنایی معابر تردد شهروندان تصریح کرد: با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان زیباسازی مقرر شد تا در یک بازه زمانی کوتاه روشنایی این مسیر نیز تأمین شود و نورپردازی صورت گیرد.  

این مسئول بیان کرد: طول مسیر اجرای این پروژه بیش از یک هزار و 800 متر بوده که در آن از 105 پروژکتور کم مصرف با توان نوردهی بالا استفاده شده است.

وی افزود: همچنین در اجرای این پروژه کابل کشی، لوله گذاری  صورت گرفته است و بیش از  500 چراغ نصب  شده است.

این مدیرشهری تأمین روشنایی این مسیر برای تردد هرچه بهتر عابران و خودروها را از مهم‌ترین اهداف اجرای پروژه دانست و خاطرنشان کرد: پروژه تأمین روشنایی تقاطع غیر همسطح امام رضا (ع) در بازه زمانی حدود دو ماه اجرا شده و به بهره برداری رسیده است. گفتنی است در حال حاضر نیز این چراغ ها روشن بوده و نور مورد نیاز این مسیر تأمین می شود.

 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اظهارداشت: روشنایی این مسیر می تواند در ایجاد امنیت کافی برای ساکنان محدوده و شهروندانی که در این مسیر تردد می کنند تأثیرگذار باشد.

قاسمی یادآور شد: تقاطع غیر همسطح امام رضا(ع) در بلوار جمهوری واقع و موجب تسهیل در تردد شهروندان نیز شده است.

related images