یکشنبه ۱۳۹۹/۰۶/۳۰

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین،

آماده سازی فضای شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در تلاش است شهر را متناسب با حال و هوای این هفته فضاسازی کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان عنوان کرد: هر سال به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مجموعه مدیریت شهری به ویژه سازمان زیباسازی شهرداری قزین نسبت به فضاسازی شهر اقدام می کند.

وی ادامه داد: امسال نیز سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در نظر دارد به مناسبت هفته دفاع مقدس برخی از میادین از جمله ارتش، دفاع مقدس،سرداران و .... معابر اصلی و فرعی شهر و پیاده راه فرهنگی سبزه میدان را فضاسازی کند.

 این مسئول بیان کرد: این میادین با محوریت دفاع مقدس فضاسازی شده است تا برای شهروندان فضای هشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل را تداعی کند. در همین راستا سازمان زیباسازی نسبت به نصب بنر با موضوع دفاع مقدس و تصاویر شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سطح شهر نیز اقدام کرده است.

قاسمی افزود: پیاده راه فرهنگی سبزه میدان نیز با همکاری بنیاد شهید به فضایی متناسب با هفته دفاع مقدس تبدیل شده و تصویر بیش از یک هزار و 500 شهید هشت سال دفاع مقدس نیز در این فضا نصب شده است  تا یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس زنده نگه داشته شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت:  بخشی از سازه های تبلیغاتی این سازمان نیز به موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس اختصاص داده یافته است و همچنین بیش از 500 متر بنر نیز با این موضوع بر روی سازه های تبلیغاتی نصب شده است.

این مدیرشهری گفت: تصویر بیش از یک هزار و 500 شهید هشت سال دفاع مقدس همراه 25 محراب و کتیبه که تصاویر امام راحل، سردار شهید قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم، و تصاویر خانواده هایی که دو شهید در راه دفاع حق علیه باطل داده اند در پیاده راه فرهنگی سبزه میدان نصب شده است.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط