یکشنبه ۱۳۹۹/۰۵/۱۹

به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر صورت گرفت،

اجرای فاز دوم پویش هر خانه یک پرچم

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: همزمان با فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با توزیع بیش از سه هزار پرچم در سطح شهر فاز دوم پویش هر خانه یک پرچم را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیر عامل این سازمان عنوان کرد: این پویش که از سال گذشته برای نخستین بار توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین راه اندازی شده، در نظر دارد با در اختیار قرار دادن پرچم های مناسبتی، میان مجموعه مدیریتی شهری و شهروندان برای فضاسازی شهر در مناسبت های مختلف تعامل و همکاری مضاعف ایجاد کند.

 

وی ادامه داد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین سال گذشته با نصب پایه پرچم بر روی سر درب های خانه و مغازه های خیابان امام خمینی (ره) و در اختیار قرار دادن پرچم های مناسبتی به شهروندان، از آنان خواست تا در فضاسازی شهر در مناسبت های مختلف از جمله اعیاد، مراسمات ملی و ایام عزاداری با مجموعه مدیریت شهری همکاری کنند که این اقدام با تعویض پرچم ها توسط شهروندان در طول سال محقق شد.

 

این مسئول تصریح کرد: اکنون به مناسبت فرا رسیدن اعیاد غدیر و قربان فاز دوم این پویش آغاز شده که در اجرای آن قرار است بیش از ۳ هزار پرچم در محلات توزیع شود.

 

قاسمی اظهار کرد: در فاز دوم پویش هر خانه یک پرچم سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نسبت به ن۱ب پایه پرچم در محلات و بر روی سر درب خانه ها اقدام کرده است و بیش از ۳ هزار پرچم مناسبتی در اختیار مساجد، هیئات مذهبی، پایگاه های بسیج و بنیاد غدیر قرار داده شده است تامیان ساکنان محلات توزیع شود.

 

این مدیر شهری بیان کرد: این پرچم ها شامل سه پرچم سبز، مشکی و پرچم ایران است تا شهروندان بتوانند متناسب با اعیاد، ایام عزاداری و مناسبت های ملی این پرچم ها را تعویض کنند.

 

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح و راه اندازی این پویش ایجاد حس تعلق میان شهروندان نسبت به فصای شهری خودشان است. همچنین این اقدام میتواند زمینه ساز افزایش سطح تعامل شهروندان و مجموعه مدیریت شهری در فضاسازی هر شود.

 

قاسمی با تاکید بر این موضوع که این اقدام برای نخستین بار است که رخ داده گفت: از شهروندان خواستاریم تا در راستای اجرای هر چه بهتر این پویش با مجموعه مدیریت شهری همکاری کنند و در حفظ و نگهداری پرچم ها نیز کوشا باشند. همچنین در مناسبت های مختلف نیز با تعویض پرچم ها در راستای فضاسازی شهر گام بردارند.

تصاویر مرتبط