پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۵/۱۶

قاسمی،

شهر به استقبال عید بزرگ غدیر می رود

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم سطح شهر فضاسازی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، داریوش قاسمی مدیرعامل این سازمان بیان کرد: اختصاص بخشی از  فضای تبلیغاتی موجود در سطح شهر، چاپ بنر و نصب آن بر روی این سازه ها با موضوع تبریک عید سعید غدیرخم و تبیین جایگاه والای آن برای شیعیان جهان از اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به مناسبت فرارسیدن این عید  است.

وی ادامه داد: نصب 20 هزار متر ریسه رنگی در میادین و معابر اصلی و فرعی  با هدف افزایش  زیبایی سطح شهر نیز یکی دیگر از مهم ترین اقدامات این سازمان در ایام عید غدیر است.

قاسمی نورآرایی سطح شهر، نصب بنر بر روی سازه های دایره ای، نصب سازه های نوری با موضوع اعیاد غدیر و قربان را ازدیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به مناسبت فرارسیدن عید غدیر برشمرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به نصب گلدان های رنگی بر روی تقاطع های غیر همسطح از جمله تقاطع غیر همسطح سید حسن نصرالله اشاره و تصریح کرد: این اقدام موجب پیچیدن حال و هوای عید غدیر و ترویج روحیه نشاط میان شهروندان شده است.

این مدیر شهری افزود: علاوه بر این گلدان ها، تابلوهای زیبایی با استفاده از نام ها و القاب امیرالمؤمنین(ع) و متناسب با مضمون عید بزرگ غدیر خم ساخته و در معابر پرتردد سطح شهر نصب شده که مورد توجه شهروندان و مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.

قاسمی یادآور شد: تعدادی المان موقتی وسازه های فلزی با مضمون عید غدیر خم نیز در سطح شهر نصب شده است که حال و هوای  عید را دوچندان کرده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بیش از یک هزار پرچم با نام علی ولی اله و ابراهیم خلیل اله  در معابر سطح شهر نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در پایان یادآور شد: به همین مناسبت بزرگترین پرچم شهر نیز به رنگ سبز و با مضمون (علی ولی الله )  بر فراز آسمان قزوین نشست که نماد ولایت مداری قزوینی ها است.

 

تصاویر مرتبط