4/24/2011

آيت الله باريك بين، نماينده ولي فقيه در استان قزوين:

هويت اسلامي بايد در شهرها نمود داشته باشد

در کنار زيباسازي شهرها و معابر بايد هويت مذهبي و اسلامي در تمامي شهرهاي کشور جلوه و نمود داشته باشد.

 

خبرگزاري مهر- آيت الله هادي باريك بين، نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين در ديدار مديران عامل سازمان هاي زيباسازي شهرهاي اصفهان، اهواز، همدان، اروميه، تهران و قزوين گفت: در کنار زيباسازي شهرها و معابر بايد هويت مذهبي و اسلامي در تمامي شهرهاي کشور جلوه کند و نمود داشته باشد.
آيت الله باريک بين با بيان اينكه مسئولان در کنار زيباسازي شهرها بايد تلاش کنند تا در ساخت و سازها به آثار باستاني و هويتهاي ديني در مناطق مختلف کشور توجه شود، افزود: در حال حاضر در برخي شهرها ديده مي شود که علماي بزرگي در شهرها مدفون هستند که اطراف مقبره آنها هيچ اثري از زيباسازي ديده نمي شود.
 
امام جمعه قزوين وحدت و همدلي مسئولان نظام را ضروري خواند و تصريح کرد :اگر بخواهيم مشکلات مردم حل شود بايد همکاري و انسجام مديران بيشتر شود تا برنامه ها به نتيجه برسد و اقتدار نظام و دولت هم حفظ شود.
 
نماينده مجلس خبرگان رهبري تاکيد کرد: خوشبختانه نظام مقدس جمهوري اسلامي در بسياري از زمينه ها از جمله علمي، پزشکي، اقتصادي و هسته اي جايگاه والايي دارد و بايد تلاش کنيم تا اين موفقيتها تداوم يابد.
 
آيت الله باريک بين خاطرنشان کرد: با مقايسه ابتداي انقلاب و امروز مي توان کارهاي انجام شده را مشاهده کرد و به تلاشهاي انجام شده پي برد.
در ابتداي اين ديدار هومن باباپور سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين در خصوص اقدامات اين سازمان در شهر قزوين و برگزاري نشست مديران عامل سازمانهاي زيباسازي كشور در قزوين گزارشي ارائه کرد.
پايان پيام

 

related images