سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۱/۲۶

قاسمی،

ارتش، بازوی قدرتمند کشور است

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: ارتش جمهوری اسلامی بازوی قدرتمند کشور است که باید قدردان زحمات آنان باشیم.

 به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین،  قاسمی مدیرعامل این سازمان افزود:  گرامیداشت روز ارتش یکی از مهم ترین مناسبت های ملی کشور است که باید در دستور کار نهاد های مختلف قرار گیرد.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در مشکلات و مسائل مختلفی که برای مردم و کشور پیش آمده همواره در صحنه حضور داشته و با عملکرد عالی خود توانسته دستاوردهای مطلوبی از خود بر جای بگذارد.

این مسئول تشریح کرد: از همین رو باید برای قدردانی از زحمات آنان و گرامیداشت مقام شامخ  شهدای نیروی زمینی تلاش کرد که این موضوع می تواند موجب حفظ ارزش های انقلاب  و جایگاه ارتش جهوری اسلامی شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین عنوان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا می تواند جوانان را با فرهنگ شهادت آشنا و مأنوس کند. نیروی زمینی جمهوری اسلامی هم با تلاش شهیدانی همچون سپهبد محمدولی قرنی و علی صیاد شیرازی حماسه آفرینی کرده که راه آنان همواره ادامه دارد.

قاسمی اضافه کرد: 29 فروردین ماه هر سال نیز به همین مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده که با برگزاری مراسمات مختلف از جمله رژه، شهروندان را با توانایی نیروی زمینی آشنا می کند. اما امسال به دلیل شیوع بیماری کووید 19 بسیاری از برنامه های متنوع برای گرامیداشت این روز کنسل شده و مراسم رژه و رزمایش سربازان نیروی زمینی برگزار نخواهد شد.

این مدیر شهری به اقدامات سازمان زیباسازی در راستای گرامیداشت روز ارتش اشاره و تشریح کرد: این سازمان با اختصاص فضای تبلیغاتی به این مناسبت، با چاپ و نصب بنر نسبت به فضاسازی شهر برای گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی کشور  اقدام کرده است.

 

 

 

تصاویر مرتبط