دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۳۰

شهروندان محله شیشه چی از سازمان زیباسازی قدردانی کردند

ساکنان محله شیشه چی با ابراز رضایت از ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات فراغت در این محله توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فعالیت های این سازمان قدردانی و تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، م چگینی یکی از ساکنان قدیمی این محله می گوید : طی سال های گذشته هیچ فضایی برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت ساکنان این محله تعبیه نشده بود و این موضوع به عنوان یکی از دغدغه های شهروندان محله شیشه چی مطرح بود.

وی ادامه می دهد: اگرچه این محله به عنوان یکی از محله های جنوبی و حاشیه نشین شهر محسوب می شود؛ اما باید مجموعه مدیریت شهری به همان اندازه که در شمال شهر سرمایه گذاری می کند و خدمات ارائه می دهد برای توسعه و رونق این محلات نیز اقدام کند.

این بانوی میانسال تصریح می کند: همه شهروندان به یک اندازه به فضاهای تفریحی و ایمن برای گذراندن اوقات فراغت فرزندانشان نیاز دارند. این محلات که آسیب پذیر هستند، به تأمین امنیت اجتماعی بیشتری احتیاج دارد. از همین رو ایجاد یک فضای مناسب برای استفاده شهروندان می تواند بخشی از این امنیت را برای شهروندان تأمین کند.

محمد هم نوجوانی است که به دوچرخه سواری در این محدوده مشغول است و از ایجاد این فضا راضی است. او می گوید: تاکنون فضایی به این شکل را در محله خودشان ندیده و از روزی که پاتوق محله شیشه چی احداث شده می تواند با دوستانش به گفت و گو و بازی در این محل بپردازد.

الف. قلی بیگی هم یکی از ساکنان این محله است که بیان می کند: اگرچه این پاتوق فضایی مناسب را برای گذراندن اوقات فراغت ساکنان محله شیشه چی ایجاد کرده است؛ اما پاسخگوی نیاز شهروندان و ساکنان آن نیست. بلکه باید فضایی گسترده تر به شکل بوستان های جیبی و محلی در آن احداث شود.

قلی بیگی می افزاید: ساکنان محله شیشه چی قدردان زحمات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین هستند که پس از سال ها به کمبود این فضا در محله شیشه چی توجه و برای رفع آن تلاش کرده است.

این بانوی جوان ادامه می دهد: پاتوقی که احداث شده در افزایش زیبایی بصری این محله هم تأثیرگذار بوده است. از مجموعه مدیریت شهری خواستاریم تا در صدد رفع سایر نیاز های این محدوده گام بردارد.   

 

تصاویر مرتبط