پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۲

قاسمی:

اسامی هنرمندان منتخب جشنواره کاشی نگاره اعلام شد

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: پس از بررسی های لازم توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و دبیرخانه جشنواره استقبال از بهار98 ، اسامی هنرمندان منتخب برای شرکت در جشنواره کاشی نگاره اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی افزود: پیرو برگزاری جلسات متعدد با بررسی رزومه و نمونه آثار شرکت کنندگان توسط هیأت ارزیابی و انتخاب جشنواره کاشی نگاره، از مجموع ۳۰ شرکت کننده در این جشنواره تعداد ۱۵ نفر از هنرمندان به حضور در مرحله اجرای نهایی دست یافتند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات ارائه شده هنرمندانی که در این جشنواره شرکت کرده اند علاوه بر توانمندی از تجربه کافی در این زمینه نیز برخوردارند؛ اما به دلیل محدودیت طرح ها و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته 15 نفر از این شرکت کنندگان توانستند به مرحله بعدی یعنی اجرای کاشی نگاره در سطح شهر راه پیدا کنند.

 این مسئول عنوان کرد: امیر عباسی یولچی خانی،  محمد متولی، کامبیز برزگر، پرستو نجفی، فاطمه جانی، فرزاد کشتکار، امیر عباسی، آزیتا یگانه، مهسا کوره چیان، سمانه فلاح، مجید جلیلی کیا، علی شفیع آبادی،  طناز مشاطیان،  مریم کیائی پور  و مهدی بهلویی، 15 نفر برگزیده  برای شرکت در این جشنواره هستند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین تصریح کرد: همچنین هیأت ارزیابی و انتخاب جشنواره یک هنرمند را به عنوان شرکت کننده رزرو انتخاب کرده است. به زودی این جشنواره آغاز  شده و هنرمندان آثار و توانایی خود را به نمایش خواهندگذاشت.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط