دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۰۹

قاسمی؛

شهر به مناسبت حماسه 9 دی فضا سازی شد

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی فضای شهر برای راهپیمایی و حضور غرور آفرین قزوینی ها آماده شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، داریوش قاسمی مدیرعامل این سازمان افزود: 9 دی حماسه بزرگ و فراموش نشدنی مردم کشور می باشدکه با وحدت و تلاش مردم به وجود آمد و به عنوان برگی زرین در تاریخ کشور به یادگار مانده است.

وی ادامه داد:  حماسه 9 دی ، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن ها بایستد در برابرتمام دنیای آن ها خواهند ایستاد.

این مسئول تصریح کرد: از همین رو از سال 88 تاکنون هر سال هموطنان برای یادآوری این موضوع که همچنان پشت باورها، اعتقادات و انقلاب خود ایستاده اند در روز بصیرت راهپیمایی می کنند و فریاد وحدت و یکدلی سر می دهند.

قاسمی بیان کرد: امسال هم مانند سال های گذشته فضای شهر برای راهپیمایی و یادآوری این حماسه بزرگ و گرامیداشت روز بصیرت آماده شده است. سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اختصاص فضای تبلیغاتی و نصب بنر در سطح شهر نسبت به بزرگداشت این روز اقدام کرده است.

 

 

تصاویر مرتبط