شنبه ۱۳۹۸/۰۸/۱۱

قاسمی،

دانش آموزان آینده سازان کشور هستند

قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: از آن جایی که روز 13 آبان یکی از مهم ترین رخداد های تاریخ این کشور است بزرگداشت این روز یعنی بزرگداشت مقام دانش اموزان که آینده سازان این کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، داریوش قاسمی مدیرعامل این سازمان درباره اهمیت راهپیمایی 13 آبان گفت: این روز باید هر سال با آگاهی، شناخت و بصیرت بیشتری برگزار شود و همه مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان، احساس تکلیف کنند.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی در سال گذشته مراسم 13 آبان بسیار باشکوه برگزار شد و امیدواریم امسال به‌فضل الهی و راهبرد مقاومت و منویات رهبری امسال نیز باشکوه برگزار شود.

قاسمی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی 13 آبان می تواند زمینه ساز ترویج فرهنگ استکبار ستیزی باشد و نسل آینده را با اهمیت برگزاری این مراسمات آشنا کند. فرزندان ما باید بدانند برای این انقلاب زحمات فراوانی کشیده شده است تا برای حفظ و نگهداری ان تلاش کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بیان کرد: امام خمینی‌(ره) نیز در پیامی این حرکت را انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول نامیدند. به همین دلیل همچنان از همان سال های اوال انقلاب تاکنون این روز در میان ملت شهید پرور ایران جایگاه ویژه ای دارد.

قاسمی به حضور مدیران مجموعه مدیریت شهری در این راهپیمایی اشاره و عنوان کرد:  مجموعه مدیریت شهری هر سال در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کرده و از شهروندان می خواهند تا در این حماسه آفرینی شرکت کرده و ایفای نقش کنند.

این مسئول از فضاسازی شهر به مناسبت روز دانش آموز هم خبر داد و گفت: یکی از مهم ترین اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین فضاسازی شهر برای گرامیداشت روز دانش آموز است که با نصب بنر در فضاهای تبلیغاتی سطح شهر محقق شده است.

وی افزود: همچنین این سازمان با نصب بنر برای راهپیمایی روز 13 آبان اطلاع رسانی کرده است تا شهروندان با اطلاع از مسیر راهپیمایی در آن شرکت کنند.

 

تصاویر مرتبط