شنبه ۱۳۹۸/۰۸/۱۱

قاسمی،

تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین وارد میدان رقابت شد

داریوش قاسمی، مدیر تیم بسکتبال شورای اسلامی و شهرداری قزوین از حضور تیم بسکتبال در میدان رقابت های لیگ خبر داد و گفت: در گام نخست لیگ برتر باشگاه های کشور، نماینده استان قزوین پنجشنبه نهم آبان ماه سال جاری در قم به میدان رقابت با تیم شمیدر رفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ،  قاسمی مدیرتیم بسکتبال شورای اسلامی و شهرداری قزوین افزود: در آغاز رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، تیم شورای اسلامی و شهرداری قزوین در نخستین بازی خود در قم به مصاف تیم شیمیدر این شهر رفت.

وی ادامه داد: شاگردان امید حمیدی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه حیدریان برابر نماینده قم صف آرایی کردند.

قاسمی تصریح کرد: مهدی معینی، امیر مهدی قانع، مهدی جهانی، ناشر رضایی و حبیب خلج به عنوان کادر فنی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین در فصل جدید لیگ برتر فعالیت می کنند.

این مسئول عنوان کرد: با وجود تلاش های زیاد بلندقامتان تیم شورای اسلامی و شهرداری قزوین، نتیجه بازی به تیم حریف واگذار شد.

قاسمی یادآور شد: تیم شیمیدر یکی از تیم های قوی با بازیکنان توانمند که در سطوح ملی و فراملی در تیم های برتر کشور و خارج از کشور بازی کرده اند می باشد. از همین رو نتیجه بازی 71بر 97 به این تیم واگذار شد.

مدیرتیم بسکتبال شورای اسلامی و شهرداری قزوین گفت: اگرچه بازیکنان این تیم به بهترین شکل بازی خود را به نمایش گذاشتند؛ اما امید است با تلاش مضاعف شاهد برد تیم شورای اسلامی  و شهرداری قزوین در بازی های بعدی باشیم.

قاسمی گفت: در هفته دوم مسابقات قزوین میزبان تیم اکسون تهران است که به رقابت با  تیم شورای اسلامی و شهرداری قزوین روز پنجشنبه 16آبان ماه سال جاری می پردازد. این بازی در ورزشگاه شهید بابایی برگزار می شود که از علاقمندان دعوت می شود تا برای تماشای بازی در این ورزشگاه حاضر شوند.

تصاویر مرتبط