سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۷/۲۳

تقدیر از سعید قاسمی مأمور اجرائیات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین

به مناسبت هفته نیروی انتظامی از سروان سعید قاسمی مأمور نیروی انتظامی در سازمان زیباسازی شهرداری قزوین که برای جمع آوری زوائدبصری با این سازمان همکاری می کند، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در مراسم تقدیر از سروان سعید قاسمی از مأموران خدوم نیروی انتظامی در سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت، جان و مال شهروندان است که روحیه فداکاری و ایثار در آن ها به وضوح دیده می شود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ستون های کشور در هر عرصه ای نقش کلیدی ایفا می کند و این موضوع نیازمند داشتن فرهنگ و روحیه شهادت و گذشت است. این قشر یکی از شجاع ترین و زحمت کش ترین اقشار جامعه هستند که از جان خود برای حفظ دستاورد های این انقلاب و این مرزو بوم مایه می گذارند.

این مسئول به برقراری تعامل میان نیروی انتظامی و سازمان زیباسازی اشاره و بیان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی همواره همراه سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بوده و برای تحقق اهداف شهری تلاش کرده است. از همین رو به مناسبت هفته ناجا از سروان سعید قاسمی تقدیر به عمل آمد.

 

تصاویر مرتبط