پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۷/۱۸

قاسمی،

آینده شهر در دستان کودکان امروز است

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین همزمان با فرارسیدن روز جهانی کودک گفت: کودکان امروز نسل آینده این سرزمین هستند که باید برای تربیت صحیح آن ها تلاش کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان عنوان کرد: بزرگداشت روز جهانی کودک به معنای شناخت جایگاه کودکان در خانواده است که باید برای حفظ آن  جایگاه تلاش شود.

این مسئول بیان کرد: کودکان، آسیب پذیرترین گروه در هر جامعه هستند و از هیچ چیز آنان از جمله غذا، پوشاک و نیازهای دیگرشان نباید کاست. باید برای تربیت آنان تلاش کرد و برای رشد و تعالی آن ها و دستیابی به کمال برنامه ریزی کرد. مهم ترین نقش رشد کودکان و حفظ سلامت روحی و جسمی آنان را خانواده ها بر عهده دارند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین یادآور شد: کودکان خالق زیباترین احساس‌ها و عشق‌ هستند. بنیان خانواده را حفظ می کنند و برای داشتن زندگی  بهتر  در پدر و مادرها ایجاد انگیزه می کنند.

وی به اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین برای گرامیداشت روز جهانی کودک هم اشاره وبیان کرد: این سازمان هم برای حفظ جایگاه کودکان و تبیین اهمیت بزرگداشت روز جهانی کودک نسبت به فضاسازی شهری و نصب بنر تبریک به مناسبت این روز اقدام کرد.

تصاویر مرتبط