سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۶/۱۲

درشهریور ماه سال جاری صورت گرفت،

دیدار معاون سازمان زیباسازی شهرداری با مدیر برق شهرستان قزوین

مجموعه مدیریت شهری از احمدی، مدیریت برق شهرستان قزوین تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، حسن حسن دوست معاون سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به همراه حبیب خلج مسئول روابط عمومی این سازمان با احمدی مدیر برق شهرستان قزوین دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، حسن دوست معاون سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: یکی از نهادهایی که شهرداری بیشترین ارتباط را با آن دارد اداره برق است که برای هر مناسبتی شهر نیازمند برقراری تعامل میان مجموعه مدیریت شهری و اداره برق و سایر نهادهای مرتبط است.

وی ادامه داد: از آن جایی که طی مناسبت های اخیر اداره برق شهرستان نهایت همکاری و تعامل را با سازمان زیبا سازی داشته است  باید از زحمات مدیریت و کارکنان این نهاد تقدیرو تشکر به عمل آید. 

احمد احمدی، مدیریت برق شهرستان قزوین هم در این دیدار از تعامل و همکاری با شهرداری ابراز رضایت کرد و گفت: شرکت برق دیدگاه سازمانی ندارد و آنچه که مد نظر این نهاد است تأمین رفاه حال شهروندان  می باشد.

این مسئول یادآور شد: مهم ترین برنامه این نهاد برقراری تعامل و همکاری لازم بین تمام دستگاه های خدمات رسان و اجرایی است که باید محقق شود تا بتوانیم به اهداف مهم توسعه شهری دست پیدا کنیم.       

 

تصاویر مرتبط