پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۶/۰۷

قاسمی،

معابر اصلی و فرعی ناحیه منفصل شهری چوبیندر نورآرایی شد

قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، گفت: با توجه به اهمیت توزیع متوازن خدمات شهری در تمام نقاط شهر و توجه شهروندان و مجموعه مدیریت شهری به این موضوع سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، نسبت به نورپردازی درختان محورهای اصلی ناحیه منفصل شهری چوبیندر اقدام کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، داریوش قاسمی، مدیرعامل این سازمان افزود: هدف اصلی از این نورپردازی ها را گرامیداشت اعیاد غدیر وقربان و ارتقای میزان زیبایی بصری در سطح شهر، به ویژه در نواحی منفصل شهری دانست.

وی ادامه داد: درختان محور اصلی ناحیه چوبیندر با استفاده از 50 عدد چراغ دفنی 24 وات به رنگ سبز نورپردازی شده است و این اقدام در افزایش روشنایی و امنیت شهری ، همچنین زیباسازی محیط نقش بسزایی ایفا می کند.

این مسئول تصریح کرد: نواحی منفصل شهری و بافت جنوبی هر شهر به عنوان یکی از آسیب پذیرترین نواحی شهری که متشکل از اقشار مختلف جامعه است؛ از همین رو باید ار هر نظر به این مناطق بیشتر رسیدگی شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین یادآور شد: نورپردازی نواحی شهری به مناسبت های مختلف در روحیه شهروندان هم تأثیرگذار است و موجب افزایش روحیه نشاط جمعی می شود. به همین دلیل این نورپردازی ها در نواحی منفصل شهری بسیار حائز اهمیت است.

قاسمی تشریح کرد: بافت های شهری نیازمند افزایش زیبایی و تأمین نور کافی است، به همین منظور باید برای تأمین نیاز شهروندان و جلب رضایت آن ها برنامه ریزی شود، سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در راستای تحقق اهداف شهری به وظایف ذاتی خود که نورپردازی معابر اصلی و فرعی سطوح مختلف شهر است عمل می کند.    

تصاویر مرتبط