پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۶/۰۷

قاسمی،

آیین اختتامیه جشنواره "کافوهای زیبا" برگزار می شود

قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: همزمان با گرامیداشت " هفته فرهنگی قزوین" سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان نسبت به برگزاری جشنواره "کافوهای زیبا" اقدام کرده بودکه ایین اختتام این جشنواره شنبه نهم شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، داریوش قاسمی مدیرعامل این سازمان تشریح کرد: در حال حاضر انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین برای افزایش زیبایی بصری سطح شهر به مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگی قزوین در نظر دارد با بهره گیری از توانمندی هنرمندان فعال در عرصه ساخت کافو ها به شهر رنگ و روی تازه ای ببخشد.

این مسئول بیان کرد: کافو ها نیز بخشی از هنرهای تجسمی هستند که در عصر حاضر مورد توجه هنرمندان و شهروندان قرار گرفته است.

قاسمی با اشاره به این موضوع که جشنواره کافو ها در قزوین پیشینه خوبی دارد و آثار بسیار زیبایی از برگزاری جشنواره کافوهای عیدانه در قزوین بر جای مانده است تصریح کرد: این جشنواره با هدف معرفی قزوین در سطوح ملی و فرا ملی به عنوان پایتخت خوشنویسی و هنر که دارای قدمت زیادی در این عرصه است مقارن با هفته فرهنگی قزوین در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت:

قاسمی خاطرنشان کرد: این جشنواره در خیابان خیام و با حضور جمعی از هنرمندان از اقصی نقاط کشور برگزار  شده و بیش از 48 کافو به دستان هنرمندان کشور نقاشی شده است. این جشنواره مورد توجه جمع کثیری از هنرمندان قرار گرفته است.

وی خبرداد: آیین اختتام این جشنواره برای معرفی نفرات و طرح های برگزیده شنبه ، نهم شهریور ماه سال جاری در سالن اجتماعات باغستان واقع در چهار راه عمران با حضور هنرمندان، اعضای انجمن هنرهای تجسمی، داوران و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

قاسمی اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره هنرنمایی هنرمندان قزوینی است که در جشنواره کافوهای زیبای عیدانه خوش درخشیدند و اجرای طرح های زیبا در سطح شهر موجب افزایش زیبایی شهر، رونق و جریان یافتن روح تازه در رگ های آن وجلب رضایت شهروندان است. ضمن اینکه این جشنواره به عنوان یکی از اقدامات مجموعه مدیریت شهری و سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در هفته فرهنگی قزوین بوده است.

 

تصاویر مرتبط