چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۶/۰۶

قاسمی،

پزشکان، سفیدپوشان نجات بخش جان انسان هستند

قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین روز پزشک را به جامعه پزشکان تبریک گفت و از پزشکان به عنوان سفید پوشان نجات دهنده جان انسان ها یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ داریوش قاسمی مدیرعامل این سازمان گفت:  یکم شریور ماه روز بزرگداشت ابوعلی سینا پزشک، ریاضی دان، منجم، جغرافی دان، روانشناس، زمین شناس و شاعر بزرگ ایرانی است که آوازه این شخصیت بزرگ در گوش جهان پیچیده است.

وی ادامه داد:  ابن سینا ۴۵۰ کتاب در زمینه‌های گوناگون نوشته‌است که شمار زیادی از آن‌ها در مورد پزشکی و فلسفه است. در طول تاریخ ایرانیان را  همواره  به عنوان انسان هایی فرهیخته، با ذکاوت و  دارای هوش زیاد که در هر عرصه ای موفق بوده اند میشناسند، از همین رو برای این ادعا باید مصادیقی وجود داشته باشد که  مشاهیر و شخصیت های مختلف که شهرت جهانی دارند مصداقی برای این ادعا است.

این مسئول با اشاره به این موضوع که در سال های اخیر علم پزشکی در کشور ما رو به رشد بوده است، بیان کرد: این پیشرفت چشم گیر در علوم مختلف از جمله علم پزشکی نتیجه توانمندی،هوش، تلاش  و ذکاوت فعالان این عرصه وتوجه خداوند به قشر پزشک که نجات دهنده جان انسان است می باشد.

قاسمی تصریح کرد :سازمان زیباسازی شهرداری قزوین هم به نوبه خود با نصب بنر در سطح شهر این روز بزرگ را گرامی داشت و به سفیدپوشان جامعه تبریک گفت. فضاسازی شهری برای بزرگداشت مقام پزشک یکی دیگر از فعالیت های سازمان زیباسازی شهرداری بوده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد:  امید است که همچنان در آسمان علوم به ویژه علم پزشکی بدرخشیم و همواره در سایه سار جامعه پزشکی از نعمت سلامتی برخوردار باشیم. امید است که سفید پوشان جامعه هم همچنان در راه نجات جان انسان ها موفق باشند و بتوانند هر روز با دستیابی به اطلاعات و علوم جدید راهی به سوی ارتقای این علم پیدا کنند تا درهای جدید بر روی علم پزشکی و حفظ سلامت انسان ها گشوده شود.

 

تصاویر مرتبط