دوشنبه ۱۳۹۸/۰۵/۲۸

قاسمی:

شهر برای فرا رسیدن اعیاد دهه ولایت آماده سازی شد

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن اعیاد غدیر و قربان دو عید مهم و ارزشمند مسلمانان جهان و دهه ولایت، این سازمان، نسبت به فضاسازی شهری و آذین بندی میادین و معابر سطح شهر اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی گفت: این سازمان، همزمان با فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر و باهدف هویت‌بخشی به سیمای شهری، با اکران طرح های مختلف، پیام های ‌مناسبتی و فرهنگی مرتبط با آن، هم‌سو با عقاید شهروندان قزوینی، اعیاد قربان و غدیر را گرامی داشت.

وی ادامه داد: باتوجه به جایگاه والای دهه ولایت و اعیاد سعید غدیر و قربان برای مسلمانان، هر سال مجموعه مدیریت شهری قزوین تلاش می کند تا با اجرای برنامه های مختلف و زیباسازی فضای شهر، آذین بندی و تزیین میادین و معابر فضایی روح بخش و نشاط آور برای شهروندان ایجاد کند و این اعیاد را برای شهروندان به جشن هایی به یاد ماندنی تبدیل کند.

این مسئول تصریح کرد: نصب بیش از 25 هزار متر ریسه رنگی در سطح شهر یکی از اقداماتی است که این سازمان با هدف زیباسازی شهر انجام شده که علاوه بر این که موجب زیبایی بصری شهر شده، بر اذهان عمومی و ایجاد روحیه نشاط شهروندان نیز تأثیر گذاشته است.

قاسمی به دیگر اقدامات این سازمان به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت اشاره و بیان کرد: به همین مناسبت پایه پرچم های میادین و تقاطع های سطح شهر تعویض و پرچم هایی با موضوع مرتبط با اعیاد غدیر و قربان بر روی آن ها نصب شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین تصریح کرد: نصب بنر با موضوع تبریک اعیاد غدیر و قربان بر روی ابزارهای تبلیغاتی در سطح شهر از دیگر اقدامات این سازمان می باشد که مورد توجه شهروندان قرار گرفته است.

قاسمی اضافه کرد: سازه های دایره ای زیبایی جانمایی شده در میادین شهر هم برای اعیاد قربان و غدیر آماده شده اند. بنرآن ها تعویض شده است و بنرمرتبط گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر و دهه کرامت بر روری آن ها نصب شده که هدف از این اقدام فضاسازی شهر به مناسبت دهه ولایت بوده است.

وی در این خبر به آذین بندی معابر اصلی و فرعی سطح شهر اشاره و بیان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین علاوه بر آذین بندی خیابان های سطح شهر، بیش از 18 میدان مهم و اصلی شهر را که پر تردد را نیز تزیین و فضاسازی کرده و سازه های نوری بر روی اسپیس ها با موضوع عید غدیر و قربان هم در سطح شهر نصب شده است.

قاسمی؛  نصب سازه های نوری، ریسه های رنگی لامپی تک وات، نصب سازه های نوری با طرح گل های شاه عباسی در میدان های سطح شهر  و نصب المان های مختلف با موضوع غدیر و قربان در میادین را  از دیگر اقدامات این سازمان برای گرامیداشت اعیاد بزرگ غدیر و قربان برشمرد.

این مدیر شهری از محله آخوند به عنوان یکی از قدیمی ترین محله های قزوین یاد کرد و گفت: این محله یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین محله های شهر است که مورد توجه مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است. از همین رو طی مراسم های مختلف و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته توجه و رسیدگی ویژه ای به این محله می شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: به مناسبت اعیاد قربان و غدیر محله آخوند با لوستر های کاغذی شکل تزیین شد و مورد توجه شهروندان قرار گرفت. همچنین علاوه بر این که بر زیبایی این محله افزوده شد به عنوان یک ایده خاص و وزیبا در زیباسازی شهری می توان از ان یاد کرد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط